Kirjad Buenos Airesest

 

Ma ei ole kunagi ületanud ookeani. Aga tahaksin... Olen küll sõitnud üle mere ja lennanud üle igilumega kaetud mäetippude, kuid ei ole palju reisinud. Aga tahaksin... Ma ei ole käinud Buenos Aireses. Aga tahaksin...

Mida vanemaks ma saan, seda nooremaks ma jään. 

Huvitava  kaanekujunduse ja köitega raamatus "Kirjad Buenos Airesest" ( Eia Uus, Postimehe Kirjastuse OÜ 2021, 262 lk) sõidab sügavas meeleheites autor välkmõtte ja sisetunde ajel Argentinasse Buenos Airesesse. Eesmärgiks on  põgenemine enda eest ja samas jälle enese ning oma tasakaalu leidmine. 

Tegin kõike, mida peab tegema selleks, et olla õnnelik, mõtlesin häid ja ilusaid mõtteid, ometi ühel hetkel murdusin.

Raamat on nagu mosaiik, mis jutustab Eia nägemustes nii väikesest kui suurest teiselpool maakera.

Fotod  annavad  ettekujutuse taustast: Buenos Airese vaatamisväärsustest, ajaloost ja kultuurist, kus kõrvuti on kontrastid: majesteetlik ilu ja ülim lihtsus. Tähelepanu köidavad värvilised  lehed ning kohati erineva suurusega kiri lehekülgedel, millel kirjutatu üle pikemalt mõtiskleda.

Raamatus nimetatab autor mitmeid mulle tundmatuid Argentina kirjanikke ja räägib nende loomingust, mis tekitab huvi nende teoseid lugeda.

Sümpaatsed on Eia kohtumised ja suhtlemine kohalike inimestega sealsete tavade ja kommete valguses.

 Soovitan kindlasti lugeda, lugu on hinge kosutav ja inspireeriv. Helges toonis on soojus.

Imetlen Eia julgust võtta ette teekond  tundmatusse kaugusesse. 

Muidugi võib "oma Buenos Airese" soovi korral leida ka lähemalt...

Selleks, et saaada midagi, mida sul ei ole kunagi olnud, pead sa tegema midagi, mida sa pole kunagi teinud. 

🐾















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mika Keränen "Varastatud oranž jalgratas", "Peidetud hõbedane aardelaegas"

Minu lugemise aasta 2023

C. K. McDonnell "Kummalised sõnumid"