Mhairi Mc Farlane "Mulle piisas terest"

 

28/2022
Mhairi Mc Farlane "Mulle piisas terest", Eesti Raamat 2022, tõlkija Hels Kure, 371 lk. 

Racheli ja Rhysi 13 aastat kestnud kooselu ei toimi enam ja plaanitavad pulmad jäävad ära. Pooljuhuslikult kohtab Rachel oma ülikooliaegset sõpra Beni, kellega viimati kümme aastat tagasi suhtles. Omal ajal olid nad lahutamatud. Rachel tunneb, et pole Beni suhtes tegelikult ükskõikne ja tunded sügaval hinges on olemas. Rachel meenutab möödunud aegu seoses Beniga, ka hetkemõtetes on Ben. Ben on aga abielus...

Lugu on minu jaoks liiga tavaline. On ju raamatus rõõmu, kurbust, huumorit jne, aga... Rachel mõjub ülearu naiivsena ja tema mõtterännakud ning lobisemine sõpradega panevad sisu venima. Ütleksin, et sellel lool pole minu jaoks "iseloomu". Võib-olla on mu arvamus hetkel seotud kuu ja tähtede ebasoodsa seisuga? 😏 

Kindlasti sobib kellelegi, kes soovib lugeda lihtsat ja paksu raamatut!

🐾

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mika Keränen "Varastatud oranž jalgratas", "Peidetud hõbedane aardelaegas"

Minu lugemise aasta 2023

C. K. McDonnell "Kummalised sõnumid"