Ulrika Kestere "Sünnipäev"


Ulrika Kestere "Sünnipäev"
Koolibri 2021, pildid Ulrika Kestere, tõlge Ülle Kiivet, 24 lk.
76/2023

Algul tahetakse ainult ruttu vanemaks saada. Aga mõne aja pärast tahaksid paljud jälle nooremad olla. Tundub üsna imelik ja tobe, aga nii see on. Kas see meile meeldib või mitte, tuleb igal aastal jälle sünnipäev ja sellest ei pääse keegi.

Raamatu tegelased on karu, tiiger, puudel, lohe, hiir, pesukaru, hobune, lõvi, öökull ja hunt. Läbi vahvate piltide ja lõbusate jutukeste saab piiluda nende sünnipäevadesse. Igal neist oma nägemus, milline on ideaalne sünnipäev, kas suure pillerkaari ja külalistega, vaikselt omaette või üldse mitte tähistades. Sünnipäevi võib pidada väga mitut moodi, nii see on. Küll saab igaüks sel päeval mõelda: tore, et olen olemas!

Lugedes jäin mõttesse. Milline sünnipäeva tähistaja ma ise olen? On olnud aegu erinevaid, aga praegu sarnanen hobusele. Tagasihoidlik hobune suurest tähelepanust ja trallist ei hooli ning kutsub külaliseks liblika, mina jälle oma pere. Peaasi, et süda rõõmustab ning koos on mõnus ja lahe olla! Milline on sinu unistuste sünnipäev? Loe raamatut ja mõtle!

🐾

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mika Keränen "Varastatud oranž jalgratas", "Peidetud hõbedane aardelaegas"

Minu lugemise aasta 2023

C. K. McDonnell "Kummalised sõnumid"