Raamatusõltlase aastalõpu pihtimus 2020

Kui maikuu keskel oma esimese postituse avaldasin, olin lugenud vaid oma tütre Mari blogi- Mari Jaanus Blog.  Nii jätkus see veel mõnda aega. Kaitsesin oma "blogibeebit", arvates, et kõik teised blogijad on minust selles vallas palju suuremad tegijad. Tegelikult ongi, vist ... Olen ikka asjaarmastaja! 

 Ent enam ma oma "kodukootud" stiili pärast ei muretse. Vastukaaluks "kandilisele" maailmale soovin olla kirjutades positiivselt aus ja lihtsalt ise.

Kõige raskem on kirjutada „ridade vahele“. Pean endale teadvustama, kus on piir, milleni olen valmis end  avama... Soovin, et peale enda kirjutamisnaudingu leiaks  kirjutatust iva ka need, kes postitusi  loevad, sõltumata, kui hästi mind teavad või tunnevad.

Postituste kirjutamine on minu  jaoks oma sisemise loomu (looma) väljendus. Kirjutan siis, kui tekkib mõte või inspiratsioon. Peale raamatu peab veel midagi olema …

Sel aastal lugesin läbi 29 raamatut. Lemmikud olid: "Ludlow` daamide ühing" (A. O`Loughlin) "Varraku ajaviiteromaani" sarjast, "Viimane laev" ja "...kes pole kunagi söönud homaari" (A. Jõe) samuti Varrakult, "Kaotatud asjade hoidja" (R. Hogan) ning "Küsimärk on pool südant" (S. Lundberg) Eesti Raamatu "Tõlkes leitud" sarjast, "Talvemajake" (M.E. Taylor) Ersenilt, "Unustamatu Ööbiku villa" (A. Jõe) Hea Lugu kirjastuse "Suvitusromaani" sarjast...  Tegelikult on võimatu üht teisele eelistada või edetabelit kirja panna ... Kõik sel aastal loetud raamatud on leidnud koha minu raamaturiiulil. 

 Isiklike raamatute omamine annab mulle justkui turvatunnet ... E-poodides  on raamatute valik suur. Kirjastuste kodulehtedelt leiab hea hinnaga lugemist. Jälgin soodustusi ja allahindlusi. Kaubanduskeskustes liikudes leiavad jalad justkui iseenesest tee raamatupoodi ...

Minu postituste truu jälgija Kristel kirjutas kord kommentaariks nii: 

"Raamatupoed on minu lemmikud. Lisaks glamuursele väljapanekule, unistama ajendavatele pealkirjadele ja miljonitele suveniiridele, mis valikusse on lisandunud, ei heida selles poes ükski ese ette hiljuti lisandunud kilosid või vahele jäänud trenne. Selles poes ei tooda sind alatu ja valusa tõega reaalsusesse ja jääb mulje, et kõik on võimalik." Paremini ei saagi öelda. Valitud raamatuga valid elu, milles hetkel osaled, ilma tingimusteta! 

Pippa "peab öösiti jahti" Jõuluvana kingitud mänguhiirekestele, kes tema jaoks on kehastunud tõelisteks!

Rahulikke ja rõõmsaid vana-aasta viimaseid päevi ja ikka head tervist! 💓


🐾

 


 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mika Keränen "Varastatud oranž jalgratas", "Peidetud hõbedane aardelaegas"

Minu lugemise aasta 2023

Jostein Gaarder "Sofie maailm"