Kaja Kahu "Minu Liibüa. Hirmust ja armastusest"


Petrone Print 2020, 224 lk
21/2024

Aitäh Kirjastusele Petrone Print raamatu eest!

Loetud või kuuldud reisimuljeid on hea iseenda kogetuga võrrelda. Kuna ma Liibüas käinud pole, siis uurisin riigi kohta põgusalt internetiavarustest, et oma teadmistele, mis piirdusid vaid Liibüa kõrbe ja pealinna Tripoli meenumisega, natuke "põhja" hankida. 

Raamatu lugemist alustades olin kui üks suur ja uudishimulik silmapaar, sest parimal moel oskab tundmatust riigist muljetada inimene, kes seal ise elanud. Tripoli sai Kaja, tema tütre Kata, koera Morrise ja abikaasa Juhani elukohaks viimase töö tõttu rahvusvahelises firmas. Loo mõtisklev algus reisi ettevalmistusfaasist tundus ehk natuke heietusena, aga edasi tuli pildile päris Liibüa, mida läbi Kaja jutu tajusin ja endale ette kujutasin. Samas oleks killukesi kohalikust elust võinud rohkem olla. Muidugi andsid vältimatud sekeldused, seiklused, organisatoorsed probleemid kaasaelamist ja kohati ka äratundmist. Raamatu lõpp läks iseäranis põnevaks...

Mulle väga meeldis Kaja soojalt südamlik ja võrratu jutustamisoskus, nii et lausa lust oli tema pere elust Liibüas lugeda. Ka pealkirja valik loole on suurepärane.

🐾








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mika Keränen "Varastatud oranž jalgratas", "Peidetud hõbedane aardelaegas"

Minu lugemise aasta 2023

C. K. McDonnell "Kummalised sõnumid"